Reklamace zboží
Bojíte se případných komplikací při reklamaci Vašeho zboží? Nemusíte! U nás řešíme veškeré reklamace férově, rychle a jednoduše. Nechceme Vás zatěžovat zbytečně dlouhými formuláři a komplikovanými podmínkami, ve kterých se člověk stěží vyzná.
Jak se tedy u nás při reklamaci postupuje?
1. Stačí nás kontaktovat na e-mailu: info@svetzbrani.cz nebo na telefonu: +420 775 760 500 a popsat nám daný problém nebo závadu. Bude nás také zajímat jakým způsobem chcete reklamaci řešit (výměna, oprava nebo vrácení peněz). Pro urychlení komunikace si prosím připravte číslo Vaší objednávky.
2. Poté, co Vám odsouhlasíme reklamaci, vraťte zboží s veškerými manuály, návody a záruční listy zpět do originálního balení a pečlivě vše zabalte. Nyní nám již stačí takto připravenou zásilku zaslat na adresu: Vladimír Marciš - Svět zbraní, Jeřabinová 139, 739 61 Třinec. Zásilku nám nikdy nezasílejte na dobírku!
3. Jakmile k nám zásilka dorazí, ihned prověříme závadu. V případě uznání závady Vám obratem zašleme nové zboží nebo vrátíme peníze.
Na řešení reklamací máme ze zákona 30 dnů. Převážnou většinu reklamací však řešíme ke spokojenosti zákazníka během několika dnů. Případné vrácení peněz nebo uhrazení vzniklých nákladů při reklamaci zasíláme zákazníkům pouze na bankovní účet.